از این پس مانند شبکه های اجتماعی اگر فعالیتی در نرم افزار CRM انجام شود که لازم باشد شما از آن آگاه شوید، نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد.

در  SarvCRM ممکن است همکارانتان برای شما جلسه، تماس و یا وظیفه تعریف کنند؛ در برخی موارد سرنخ، حساب، فرصت و یا موارد دیگری را ثبت کرده و به شما وصل کنند؛ و یا نظرات خود را در زیر هر آیتم بصورت کامنت بیان کنند.  با امکان جدید اضافه شده شما در هر جای نرم افزار می توانید از این وقایع مطلع شوید.

 

notification


به نظر شما چه مفاهیم دیگری از شبکه های اجتماعی در SarvCRM می توانند به کار روند؟