تبلیغات
CRM - مطالب مهر 1394

CRM

استراتژی مشتری

پنجشنبه 2 مهر 1394 نویسنده: Marjan Moradi |



 اشکالاستراتژی مشتری شامل گرفتن استراتژی کسب و کار و شناسایی که مشتری شرکت نیاز به تمرکز بر. آن را با یک تعریف بازار هدف به خدمت گرفته شود شروع می شود و چگونه آن را قصد دارد برای خدمت این بازار است. در یک بازار واسطه، شرکت به رسمیت می شناسد که ممکن است تعدادی از گروه های مشتری و هر یک از این نیازها به طور کامل در نظر گرفته. صرف نظر از اینکه گروه مشتری فروش شامل توزیع کنندگان، واسطه ها یا مصرف کنندگان نهایی، یک استراتژی مشتری موثر نیاز به هر گروه به در یک روش مناسب تقسیم می شود.این فرایند تقسیم بندی بازار شامل در نظر گرفتن از پایگاه های جایگزین برای بخش بندی بازار و تعیین سطح مناسب از تقسیم بندی - کلان، خرد و یا یک به یک. در فصل بعدی ما ارائه یک مثال از یک منبع برق UK که به لحاظ تاریخی همه مشتریان مسکونی در همان شیوه درمان بود. حدود شش نامههای پستی در سال به هر مشتری فرستاده شدند و هیچ تلاشی در تقسیم بندی شده بود. بررسی اقتصاد و ضوابط مشخص شده در فصل 3 نشان میدهد که چگونه روش تقسیم بندی کلان، خرد و یک به یک بسته به بخش یا زیر بخش اقتصاد همه قابل اجرا بود.

شناسایی از پایگاه های تقسیم بندی و سطح مناسب از دانه دانه مشتاق بخش باید درجه بالایی از خلاقیت باشد.
شرکت باید به طور ارتباط مداوم باشد با توجه به راه های جایگزین بخش بندی بازار و به دنبال راه که در آن می توانید با استفاده دیفرانسیل بیش از رقبای خود ایجاد کنید. خوانندگان نیاز به یک بحث مفصل تر در تقسیم بندی بازار باید یک متن استاندارد در تقسیم بندی بازار مانند مک دونالد و دانبار work24 و یا یکی از مراجع در لیست خواندن در پایان این کتاب مشورت کنید. هنگامی که سازمان را شناسایی کانال کرده است و انتخاب بخش های مشتری مناسب برای هدف قرار دادن و سطح دانه دانه بخش، شرکت نیاز به ارتباط با مشتری در میان آنها تمرکز می کنند. در اینجا اجازه بازاریابی، سفارشی سازی انبوه و آیا یک مشتری متناسب به بیش از یک بخش یا جامعه باید در نظر گرفته شود.


   


نیازهای پیشنهادات

پنجشنبه 2 مهر 1394 نویسنده: Marjan Moradi |

حصول اطمینان که سازمان در راستای نیازهای پیشنهادات مشتریان با ارزش ترین آن توسعه، سفارشی سازی انبوه کمک می کند تا حفظ مشتریان. خدمات متناسب با مشتری دریافت یک نتیجه از 'آموزش' خود شرکت در مورد خود را در طول عمر خود رابطه است. برای دریافت  مشتری خدمات مشابه از یک رقیب درگیر که سازمان نیاز به یادگیری در مورد آنها از
"خراش"، که البته به زمان نیاز. بنابراین، اگر یک شرکت شیوه سفارشی سازی انبوه به طور موثر، مشتریان خود را با هزینه قابل توجهی سوئیچینگ ارائه اگر آنها به یک سازمان رقیب نقص.



اول، این شرکت نیاز به راه اندازی زیرساخت های فن آوری خدمات آن را فعال کنید به راه اندازی یک گفت و گو با مشتریان منحصر به فرد آن و گرفتن پاسخ های خود را. دوم، آن نیاز به استفاده از پردازش داده ها اگر که این گفت و گو است که قادر به شرکت به دست آوردن درک بهتری از مشتریان  تماس تا به حال خود را به عنوان افراد است. در نهایت، آن نیاز دارد تا بتواند به ساختار فرآیندهای آن به طوری که تولید این سازمان از محصولات یا خدمات به نیازهای مشتریان فردی سفارشی. این تغییرات اساسی در حال حاضر به بسیاری از سازمان ها، اما در اقتصاد شبکه کانال

   


خدمات همراه

پنجشنبه 2 مهر 1394 نویسنده: Marjan Moradi |

مشتریان ممکن است بخواهید  پست الکترونیک  محصول فیزیکی به متمایز شود، اگر چه بسیاری انجام دهید، اما نیاز به بسته بندی خدمات همراه به طراحی شده است. امروز، تلاش هایی در حال توسعه استراتژی مقرون به صرفه برای رسیدن به آنچه در حال حاضر نامیده می شوند، توده customization'.22 سفارشی سازی انبوه توانایی را به قطعات استاندارد، عناصر و یا ماژول و از طریق ترکیب مشتری خاص و یا تنظیمات است، تولید متناسب با کارگردانی راه حل.
در بخش تولید هدف خواهد بود به تولید کلی محصولات نیمه تمام در حجم را به دستیابی به اقتصاد مقیاس و پس از اتمام کالا بعد به نیازهای مشتریان فرد. به عنوان مثال بارها نقل از سفارشی سازی انبوه شرکت ملی دوچرخه ژاپنی، ارائه می دهد که مشتریان این فرصت را به پیکربندی مرکز دوچرخه خود را از سبک، رنگ، اندازه و اجزای گزینه های مختلف است. در عرض دو هفته شرکت ارائه دوچرخه مناسب به مشتری است. شرکت رهبر بازار در ژاپن به عنوان یک نتیجه از این بازاریابی و تدارکات نوآوری تبدیل شده است.
در یک محیط بر روی خط، سفارشی سازی انبوه ساخته شده است ممکن است به دلیل آن را قادر می سازد اطلاعات در مورد منافع خاص فردی و نیاز به اسیر هر بار که آنها با این شرکت، ذخیره و پردازش برای هدایت پیشنهادات خاص در آینده به آنها ساخته شده تداخل می کنند. با هر ارتباط موثر، شرکت توانید در مورد مشتری خاص یادگیری و انطباق پیشنهاد خود را به حتی مدرسه بیشتر مناسب به نیازها و شرایط خاص خود را داشته باشد. به یک معنا، مشتری به تدریج آموزش شرکت در مورد خود به منظور دریافت یک سرویس است که تا کنون بیشتر متناسب بازاریابی با نیازهای خود و است که در نتیجه از ارزش بیشتری است. درک دستاوردهای شرکت از مشتریان خود را می توان نه تنها به درایو پیشنهادات شده به آنها در کوتاه مدت بلکه به درایو بلند مدت توسعه استراتژیک سازمان، اتحاد آن را با دیگر سازمان ها و محصولات و خدمات فرم های آن را در آینده ارائه می دهد.

فلفل و راجرز، کار با مشاور جوزف کاج، تمایز بین فرایند آلبوم  تولید سفارشی سازی انبوه و رویکرد بازاریابی موازی استراتژی یک به یک ": یک شرکت که مشتاق را به مشتریان دقیقا همان چیزی که آنها می خواهند باید ... استفاده از فن آوری برای تبدیل شدن به دو چیز است: سفارشی جمعی کارآمد است که فراهم می کند کالاها و خدمات به صورت جداگانه سفارشی، و یک بازاریاب   موسیقی یک به یک است که موجب این اطلاعات را از هر یک از مشتریان در مورد نیازها و ترجیحات خاص خود را. منطق دوگانه سفارشی سازی انبوه و یک به یک بازاریابی سازنده متصل می شود

   


سازمان های بازاریابی

پنجشنبه 2 مهر 1394 نویسنده: Marjan Moradi |


در بسیاری از سازمان های شریک بازاریابی است که هنوز توسط بخش بازاریابی عملکرد کمپین  بر اساس ارائه شده است. مسئولیت CRM، همانطور که در فصل 7 مورد بحث، نیز اغلب در نقش های کارکردی بر اساس از جمله IT و بازاریابی واگذار، اگر چه تعداد فزاینده ای از شرکت در حال حاضر شروع به اتخاذ یک رویکرد پان شرکت. در حالی که تراز دلخواه و ادغام استراتژی کسب و کار و استراتژی مشتری اولویت بالا برای تمام سازمان ها، توجه ویژه ای باید در تراز  سرب که در آن بخش های مختلف در دو زمینه رشد و توسعه استراتژی های درگیر قرار داده است. بررسی قبل از استراتژی کسب و کار ابزاری در رسیدن به یک نمایش در تمرکز وسیع مشتری خواهد بود. با این حال، سازمان نیاز به تعیین بیشتر به طور خاص انتخاب خود را از مشتریان و ویژگی های آنها. این نقش راهبرد مشتری است.
استراتژی مشتری شامل بررسی مشتریان موجود و بالقوه خود را و شناسایی که اشکال از تقسیم بندی مناسب ترین هستند. سازمان نیاز به شناسایی ویژگی های مشتریان خود و بخش های مشتری. این ممکن است تجزیه و تحلیل تعداد قابل توجهی از داده های مشتری، که دارای پیامدهای مهمی در مورد جمع آوری و سازمان از این داده ها در مخازن داده های فرصت مناسب مانند یک انبار داده است. ما به بررسی این موضوع در فصل 5. به عنوان بخشی از این روند این سازمان همچنین نیاز به در نظر سطح مناسب از زیربخش از بخش های مشتری گسترده، و یا دانه دانه بخش. این شامل تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک کلان، خرد یا رویکرد تقسیم بندی یک به یکی از مناسب است.


انتخاب مشتری و ویژگی های: نقش تقسیم بندی بازار
این مهم است که تشخیص دهند که حساب متفاوت و در نتیجه روابط با مشتریان باید به متفاوت اداره می شود اگر آنها موفق باشد. این یک اصل کلیدی CRM است. هدف از CRM است برای ساخت استراتژی رابطه است که اصلاح و دوباره تعریف روابط و در این راه افزایش ارزش خود را. ایجاد مزیت رقابتی از طریق مدیریت مدبر از روابط مشتری به طور معمول نیاز به یک ارزیابی مجدد از راه که در آن مشتریان با نزدیک شدن و تقسیم بندی شده و روشی که در آن منابع اختصاص داده شده و استفاده می شود. برای رسیدن به این سطح از پالایش نیاز

   


درباره وبلاگ


آخرین پستها


نویسندگان


با نرم افزار SarvCRM می توان تمامی کارها و پیگیری های مرتبط با هر مشتری و یا هر فروش را ثبت و به مسئول مربوطه ارجاع داد. هر شخص می تواند با استفاده از کارتابل(میزکار) مخصوص به خود کارهایش را مدیریت کند و پیگیری ها به طریق نرم افزار CRM و پیامک به کارکنان اطلاع رسانی می شود. در ضمن امکان مشاهده تقویم فردی یا تیمی وجود دارد.  با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Sarveno می توان به مشتریان از طریق ایمیل، پیامک و یا فکس اطلاع رسانی کرد. اطلاع رسانی های مانند یاداوری زمان پرداخت بعدی، وضعیت سفارش و یا تشکر بابت بازدید از غرفه نمایشگاه.

آمار وبلاگ

کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :