تبلیغات
CRM - مطالب خرداد 1395

CRM

نرم افزار CRM چیست؟

جمعه 21 خرداد 1395 نویسنده: Marjan Moradi |

نرم افزار CRM چیست؟


آیا شما یک مدیر کسب و کار یک سازمان است که سرمایه گذاری کرده است به شدت شما فکر می کنم بیش از حد به شدت در یک سیستم CRM / SFA و مشکل خود شیطان گرفتن مردم به استفاده از آن؟ سپس این داستان ممکن است باز کردن چشم خود در چرا CRM با ارزش را به فروش حرفه ای است و نه فقط یک ابزار مدیریت کمک کند.

پوش بک از مردم بی رحم است. خرید و فروش مردم حساب کردن آن است همه بیش از حد سخت و استدلال می کنند به شدت که آن را در راه فروش می شود با اضافه کردن دولت بیشتر، به این معنی زمان کمتر در مقابل مشتریان.

شما مردم خدمات مشتریان ادعای آن را تخلیه در زمان و اثرات تعداد نمایش داده شد که آنها می توانند حل و فصل است. مردم مالی می گویند آن را در راه تعقیب بدهکاران می شود. چه خمره؛ یادداشت ها و کیفیت آن یادداشت که شما را به CRM امروز قرار دادن پرونده های انکار ناپذیر با زمان و یک تمبر تاریخ که شما ممکن است لازم باشد برای دفاع از کار خود را فردا هستند.

CRM است به مراتب بیشتر از یک ابزار فروش برای مدیران فروش به نگه داشتن چشم بر آنچه که مردم فروش خود را انجام می دهند.

در حرکت صعودی، برخی از پرسنل فروش های هوشمند خواهد شد CRM به عنوان شکارگاه خود را برای چشم انداز جدید و کسب و کار جدید استفاده کنید، برای آنها آن را به بهترین کمک های فروش آنها است. داشتن چشم انداز خود را در سیستم CRM حداقل بدان معنی است که آنها می توانند با دیگر فروشندگان در کسب و کار می شود آب پز.

همچنین، هنگامی که مردم خود را از نرم افزار CRM چیست استفاده درستی به این معنی که مالکیت معنوی همکاری شما را در خانه در مورد مشتریان و چشم انداز خود را نگه دارید حداقل است، دانش در مورد تعامل ناقص است و هیچ رابطه واقعی این است که آشکار اگر کسی به وجود در نرم افزار CRM چیست است.

بیش از ابزار مدیریت فروش

آن را دوست دارم یا نه، CRM است به مراتب بیشتر از یک ابزار فروش برای مدیران فروش به نگه داشتن چشم بر آنچه که مردم فروش خود را انجام می دهند. این یک مخزن برای اطلاعات ارزشمندی است که به شما می دهد یک نگاه در رابطه شما با مشتریان خود، در طول زمان است. اطلاعات با ارزش مکاتبات ایمیل، اطلاعات تماس در که تصمیم گیرندگان، تاثیرگذاران و در سوابق فعالیت های ساخته شده طی یک تماس تلفنی و یا یک قرار ملاقات است.

خدمات به مشتریان، امور مالی و عملیات همچنین می توانید از جزئیات مهم به CRM اضافه کنید، به مدیریت حساب یک تصویر لحظهای از حساب روز به روز، بر روی صفحه نمایش، و یا در یک I-پد یا دیگر دستگاه های تلفن همراه است.

بسیاری از زمینه های اضافی در CRM اجازه می دهد ورود و اطلاعات خاص مانند تولد و «خارج از کار« منافع پرسنل استراتژیک در سازمان مشتری خود را و چشم انداز وجود دارد. اگر این اطلاعات صحیح استفاده می شود و صمیمانه آن را می توانید رابطه به یک سطح کاملا جدید است.

چگونه من یک فوق العاده برای کاربران CRM برای دریافت کردن پایین نردبان لیگ فروش شد

پس چگونه کسب و کار به دور این نوع رفتار؟ مدیر فروش چه باید انجام دهید به نوبه خود CRM را به یک ابزار کسب و کار که به کسب و کار می افزاید: ارزش؟ من یک مشترک واقعی به عقیده زیر است: "اگر آن را در CRM نیست، آن اتفاق نمی افتد."

حرفه ای فروش من در یک درجه یک مخابراتی آغاز شده و من تا به حال بدترین قلمرو در جهان؛ به خوبی از آن پرتاب سکه بین داگ، که قلمرو شکل روستایی بود، و من بود.

انتظار در فروش است که یک مبتدی تا سه ماه امداد هدف که در آن به ساخت یک خط لوله است که شروع به میوه در روز اول از ماه چهارم. اگر در پایان ماه چهارم به هدف است پس از آن ملاقات یک بحث اتفاق می افتد و یک اخطار شفاهی به شما می شود با هیچ مشت کشیده تحویل داده است. ماه بعد، اگر شماره خود را انجام دهد آن را یک هشدار کتبی و رسمی است. پس از ماه آینده توسط یک هشدار دوم به نام سومین و آخرین. در اصل این یک چرخه شش ماه است که آنچه باید زنگ های هشدار را با تمام کارفرمایان حلقه زمانی که فرد از فروش آنها با توجه به استخدام تنها در شغل قبلی خود را برای تنها شش ماه بوده است.

نرم افزار CRM چیست؟
زندگی من فروش زمانی که مدیر فروش پاره دیوار خاک و اجازه همه به شکار آزادانه در هر منطقه جغرافیایی یا عمودی ذخیره شده است. زمین بازی سطح بود، اما قوانین، البته، که در اطراف CRM ساخته شد وجود دارد. او با قانون 90 روز که اظهار داشت که آمد "اگر هیچ فعالیت بر روی یک چشم انداز در 90 روز وجود دارد و یک نفر دیگر فروش درخواست حساب، باید آن را تحویل." صرف نظر از اینکه نقل قول کرده اند اگر هیچ چیز در آنجا انجام شده است CRM را پس از آن هیچ تعامل است، اذعان داشت. من شکارچی شد بر اساس قانون "اگر آن را در CRM نیست، آن اتفاق نمی افتد." من به شهر رفت. من CRM بهتر از هر کسی در کسب و کار دانست و شکار برای کسب و کار خستگی ناپذیر. قانون 90 روز برای من یک "مروارید گیر" (زبان عامیانه تالار برای واقعا خوب) بود. همچنین خوب است برای کسب و کار بود چرا که شما دیگر نمی تواند به یک کلاهبردار شود و فقط بر روی یک شمع از چشم انداز نشستن، شما هم اکنون به حال به عمل، و اضافه کردن فعالیت به CRM.

زندگی من فروش زمانی که مدیر فروش پاره دیوار خاک و اجازه همه به شکار آزادانه در هر منطقه جغرافیایی یا عمودی ذخیره شده است.

نرم افزار CRM چیست ناجی من بود. نه تنها آن را به من ارائه پلت فرم به معدن طلا آن را به من در تعدادی از موارد که در آن ادعا شده بود که نقاط عطف پروژه خاص بود برآورده نشده است را نجات داد: آنها مطمئن به حال، آنها در نرم افزار CRM چیست، زمان و تاریخ مهر شد. علاوه بر این آن را یک ابزار همکاری ارائه شده به طوری که من می تواند ببینید که چه پرسنل خدمات به مشتریان به مشتریان من صحبت می کردند در مورد؛ آن نیز به من نگاه مالی به طوری که ما می تواند همه مشاهده هر گونه مسائل پرداخت که خط نیست تا با سیاست های مالی ما وجود دارد.

یک چیز مهم دیگر اتفاق افتاده است که می تواند فاجعه بار بوده است. در آن روزها همه چیز اقامت در C من: // درایو و تمام ایمیل های در من پوشه چشم انداز اوراق بهادار. زمانی که کامپیوتر من به صفحه آبی مرگ رفت آن یک فاجعه کل نیست زیرا هر ایمیل مهم مشتری، پیشنهاد، سابقه تماس تلفنی و دیگر توجه داشته باشید قابل توجهی در CRM زندگی می کردند.

قوانین تعامل

  • برای زندگی از من من نمی که یک سازمان از هر اندازه بر روی CRM خود تکیه نمی شدت. از همه از سیستم من استفاده کرده اند، من کشف کرده اند که فروش بالای افرادی که استفاده از CRM به درستی به خوبی در بالا به کسانی که نمی صعود خواهد کرد. روابط آنها با مشتریان خود را قوی تر و مالکیت معنوی است که در درون یک حساب کاربری وجود دارد که در واقع در CRM ساکن برای خوب از سازمان است. من مقدار زیادی از سیستم های CRM، برخی را که یک روز کامل آموزش زیرا آنها حسی نیست اما من پیدا کردم از Microsoft Dynamics CRM 2011 به ترین فروش زرنگ و دانا، ساده ترین و ساده ترین راه برای همکاری استفاده کرده اند. جهان می داند کنوانسیون مایکروسافت و CRM در چشم انداز قرار می گیرد.
  • آقای مدیر فروش، CRM پادشاه است، زنده باد پادشاه. به منظور تغییر رفتار شما ممکن است نیاز به بررسی قواعد تعامل. تغییر قوانین به طوری که زمین بازی سطح می شود. همه مردم فروش مساوی و عادلانه می توانید شکار. این نظر در نظر گرفته من این است که تماس با اگر چشم انداز تا به حال نه در CRM در 90 روز در حال حرکت آن را به سمت یک قرار ملاقات و یا بهبود رابطه سپس آن را باید بازی منصفانه برای همه. آن را در بهترین منافع سازمان شما می باشد. ایجاد یک "فقط خواندنی" از همه سرزمین های در CRM کمک خواهد کرد به نگه داشتن همه صادق باشید.


CRM مخزن برای طلا است

فریاد گرفتن من از روز من در برطرف که من هنوز استفاده از امروز است "اگر آن را در CRM نیست، آن اتفاق نمی افتد." این است که نزدیک به عقیده من فروش تراز وسط قرار دارد، "اگر شما را شکار نمی، شما دان ' تی غذا خوردن. "قرار دهید هر دو با هم و شما باید یک پیشنهاد فروش قدرتمند است.

بنابراین آقای مدیر کسب و کار، CRM است شلاق مورد استفاده قرار گیرد به کتک زدن مردم فروش بلکه یک راه مهار، همکاری و اطلاعات استخراج مشتریان و چشم انداز خود را به ایجاد روابط قوی تر است. CRM همچنین سازمان شما فراهم می کند با زمان و تاریخ مهر، یادداشت های تاریخی جزئیات طول، عرض و عمق رابطه شما را با مشتریان خود داشته باشد.




   


نرم افزار CRM رایگان

جمعه 21 خرداد 1395 نویسنده: Marjan Moradi |

نرم افزار CRM رایگان

آنکه واژه " نرم افزار CRM رایگان" و تمام ایده های انواع احتمالا به ذهن می آیند مانند "آزاد"، "چابکی"، و "سرعت". با این حال، با هر پروژه IT، مهم این است که در منافع کسب و کار در مقابل هزینه های نگاه به شیوه ای که فراتر از تعمیم می رود. یکی از این روش برای تحلیل هزینه فایده برای منبع باز پروژه های داده های بزرگ ارزش فعلی خالص (نرم افزار CRM رایگان) است.

این غیر معمول نیست برای پیدا کردن جامعه فناوری در مورد امکانات منبع باز هیجان زده است. و این دلیل خوبی به عنوان تصویب منبع باز فن آوری داده های بزرگ ممکن است شرکت های انعطاف پذیری در نمودار مسیر خود را ارائه می کنند، توانایی نوآوری سریع تر و حرکت در سرعت کسب و کار. و با این حال، آن مشاوره مریم است که به طبع برخی از دیوانگی در اتخاذ منبع باز با یک تجزیه و تحلیل مالی.

در بسیاری از روش های برای توجیه یک پروژه آن وجود دارد. آنها از بازپرداخت ساده تا پیچیده تر مانند محاسبه ارزش فعلی جریان های نقدی. مدیران مالی استفاده نرم افزار CRM رایگان برای دیدن اگر یک پروژه در نهایت در پول بیشتری به ارمغان خواهد آورد از هزینه آن است. نرم افزار CRM رایگان نیز برای رتبه بندی پروژه ها به منظور اولویت زمانی که گزینه های رقیب وجود دارد استفاده می شود.

دقیقا همان چیزی نرم افزار CRM رایگان است؟ تعریف Investopedia به دنبال: "ارزش فعلی خالص (نرم افزار CRM رایگان) تفاوت بین ارزش فعلی جریان های نقدی و ارزش فعلی جریان های نقدی است" برای شروع یک تجزیه و تحلیل نرم افزار CRM رایگان، شما نیاز به تعیین سه چیز است:

  •     مبلغ سرمایه گذاری اولیه
  •     جریان های نقدی افزایشی (برای عمر مفید پروژه)
  •     هزینه سرمایه


مبلغ سرمایه گذاری شده اولیه است که احتمالا بیش از حد دشوار است را پیدا کند. این اساسا پول مورد نیاز برای دریافت پروژه آغاز شده است. هزینه شرکت های بزرگ سرمایه می توان با پرسیدن مالی شرکت خود را حرفه ای برای خود / بهترین تخمین او (من توصیه نمی تلاش برای محاسبه هزینه های شرکت خود را از سرمایه مگر اینکه شما یک دله هستید مسلم و قطعی نیست مجازات که سمت چپ بهتر است به مردمی مالی ).

در حال حاضر به بخشی از مشکل. جریان های نقدی افزایشی، و یا "پول نقد" که رفتن به به کسب و کار آمده از داده های بزرگ خود را پروژه منبع باز.
نرم افزار CRM رایگان
در اینجا فرایند است: تعیین بهترین تخمین خود را برای درآمد های دریافتی از پروژه پیشنهادی و سپس تفریق کردن هزینه های افزایشی از جمله آب و برق به طور بالقوه بالاتر به عنوان یک نتیجه از پروژه داده های بزرگ خود را، آموزش های اضافی، سربار اضافی و / یا حقوق، تعمیر و نگهداری نرم افزار در حال انجام، پشتیبانی شرکت هزینه ها، و استهلاک (اگر شما در حال خرید یک سخت افزار دستگاه یا کالا). سپس تفریق کردن مالیات، اضافه کردن استهلاک در، و اضافه کردن در هر مقدار نجات تجهیزات کامپیوتری اگر به طور خاص برای پروژه خود را خریداری کرد.

بیایید در مورد مناطقی که پول نقد افزایشی ممکن نشان می دهد تا صحبت کنید. برای مثال، وقتی در حال حرکت به منبع باز، گاهی اوقات یک پروژه عدم بارگیری ETL به هادوپ به عنوان یک محل برای صرفه جویی در هزینه شناسایی شده است. در این مثال، اولین بار هزینه فعلی خود را با مجوز ETL، توسعه و حمایت مداوم را تعیین و سپس کشف کردن آنچه آن را "هزینه" به جای این روند با پشتیبانی منبع باز و توسعه است. یادت باشه؛ بسته به بلوغ پروژه منبع باز، ممکن است هزینه های پنهان از جمله الزامات آموزش های اضافی، اضافه امنیتی، بالاتر از هزینه های توسعه انتظار می رود، و افزایش اتهامات به نگهداری یک محیط در دسترس بودن بالا.

ورزش از تعیین جریان های نقدی افزایشی عنوان یک نتیجه از منبع پروژه داده های بزرگ باز خود را آموزشی در حق خود است، به عنوان آن را به طور کامل ممکن است به کشف پس انداز شما فکر می از منبع باز نتیجه ممکن را نشان ندادند. با این حال، به خاطر بحث، فرض در واقع افزایشی جریان نقدی خالص برای پروژه در دست وجود دارد.

در حال حاضر زمان برای محاسبه آن است. اکسل دارای یک تابع نرم افزار CRM رایگان (شکل 1) و یک ماشین حساب مالی کسب و کار کار می کند فقط به عنوان خوب به برق وصل کردن شماره خود را.


در پایان محاسبات خود را شما باید یک مقدار دلار، مثبت یا منفی نشان می دهد که نرم افزار CRM رایگان برای منبع باز پروژه داده های بزرگ خاص خود را دارند. هر چیزی مثبت از نظر نرم افزار CRM رایگان باید یک پروژه "شرایط" و نرم افزار CRM رایگان منفی به معنای این پروژه باید کاهش یافته است.

نرم افزار CRM رایگان ممکن است برای تصمیم گیری کسب و کار باشد تنها معیار شما نیست. و البته دلایل دیگری از مالی به اتخاذ منبع باز فن آوری داده های بزرگ (ما در این در مقالات بعدی نگاه) وجود دارد. با این حال، نرم افزار CRM رایگان ارائه می دهد نگاه قانع کننده که آیا ارزش فعلی جریان نقدی مورد انتظار از منبع باز پروژه داده های بزرگ پیشنهاد خود را بیش از آنچه که به طور بالقوه بیرون رفتن از نظر پول نقد. نرم افزار CRM رایگان همچنین می توانید نشان می دهد که پروژه داده های بزرگ باید اول اگر شما پروژه های رقیب و سرمایه محدود کمک کند.

به طور کلی، نرم افزار CRM رایگان یک راه عالی برای تست فرضیات مالی خود و توجیه در ذهن و خود را مدیران اجرائی خود را، که آیا یک پروژه منبع باز خاص مناسب برای شرکت شما است.


   


نرم افزار CRM

جمعه 21 خرداد 1395 نویسنده: Marjan Moradi |

نرم افزار CRM بر پایه نیازهای شرکت های ایرانی



ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنند و در اینترنت در حال پخش است نقش مهمی در فرایند خرید از چشم انداز است. فرایند نرم افزار CRM شروع می شود که چشم انداز نیاز تشخیص و جستجو برای اطلاعات که نیاز به انجام برسانند. امروز، این همواره با یک جستجوی آنلاین اتفاق می افتد. هنگامی که مشتریان به صورت آنلاین و به دنبال اطلاعات، آنها را با بسیاری از اطلاعات هولناک است. این چیزی است که من سیل دیجیتال است.

سایت های نرم افزار CRM  (که در آن مشتریان به اشتراک گذاری بررسی خود)، سایت های مقایسه محصول (که در آن محصولات خود را در برابر کسانی که از رقبای حفره دار) و پس از آن، شما باید وب سایت خود را که اطلاعات مربوط به محصول وجود دارد. محصول این است که خوبی ارائه شده و وضوح به مشتریان فراهم می کند به عنوان "یک" است که برآورده نیازهای خود را در نهایت برنده خواهد شد. بنابراین، چگونه سازمان اطمینان حاصل شود که محصول خود را برنده توسط نه تنها به دست آوردن توجه از چشم انداز بلکه آنها را قادر به تصمیم گیری خرید و طرفداران محصول خود را تبدیل به؟

تعامل مشتری آنلاین کلید است. این تضمین می کند شما را با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید قبل از آن در در فرایند خرید.

در اینجا برخی از ایده های در مورد چگونه شما می توانید به طور فعال  نرم افزار CRM تعامل هستند.

یک حضور تعاملی رسانه های اجتماعی
نرم افزار CRM
سازمان نیاز به که در آن " نرم افزار CRM" به مشتریان خود. بنابراین، اگر شما هدف قرار دادن مشتریان هستند فیس بوک، LinkedIn، کاربران نمایش مشخصات عمومی، شما نیاز به یک حساب کاربری و تعامل با مشتریان خود در این انجمن. در اغلب موارد، سازمان ها انجام یک حساب کاربری و حضور در این شبکه های اجتماعی اما آنها فعال است. مهم این است که صدای شما را شنیده در همه زمان ها نیست، اما شما نیاز به مشتریان و یا چشم انداز موجود خود را به تعامل در این سیستم عامل. آنها را برای به اشتراک گذاشتن داستان های مثبت خود، تجربه خود را با محصولات، باید مسابقات و غیره. آن را به یک فروم پر جنب و جوش و فعال است که آموزش به مشتریان خود را و آنها را با بسیاری از تبلیغات و یا تبلیغات را بمباران نمی کنند.

زبانه ها در انجمن مستقل و سایت های تجارت الکترونیک نگه دارید

بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک که در آن محصولات خود را به فروش می رسد باید بررسی مشتری. اطمینان از وجود دارد این است که کسی پیگیری از این سایت ها و پاسخ به نظرات مشتریان - تشکر برای بررسی مثبت، در پاسخ به بازخورد منفی و نمایش داده شد. این نشان می دهد که شما یک سازمان مسئول که مراقبت برای خدمات به مشتریان می باشد. گاهی اوقات، شما می توانید از اطلاعات اشتباه است که منتشر و زمانی که مسیر شما را از این سایت ها نگه دارید، شما قادر خواهید بود آنها را بررسی کنید و اطمینان حاصل شود که اطلاعات اصلاح شده است قبل از آن را خسارت عمده به شهرت خود را خواهد بود.

استفاده از قدرت فیلم

  • فیلم ها رسانه ها محبوب ترین در اینترنت می باشد. شما می توانید فیلم های کوتاه از محصولات در وب سایت خود است که به چشم انداز ایده ها در مورد ویژگی ها و مزایای خود را دارند. برخی از سازمان ها یک کانال یوتیوب اختصاصی و یا یک لینک آنلاین در وب سایت خود را با فیلم های محصول به تظاهرات محصول، عیب یابی نکات و غیره. اگر شما به یوتیوب بروید و اجرای یک جستجو برای یک محصول مصرف کننده، شما همواره خواهد  نرم افزار  CRMکسی از جایی در جهان ارسال فیلم جعبه گشایی پیدا آیا بهتر نیست که مشتری بالقوه خود را برای اولین بار در مورد محصول خود را می شنود از شما به جای یک منبع شخص ثالث است؟ اگر یک مشتری به اطلاعات محصول به خوبی فهرست و جذاب، آنلاین حق تظاهرات در وب سایت خود و یا کانال های رسانه های اجتماعی درمان می شود، آنها به احتمال زیاد با محصول خود را تحت تاثیر قرار. آنها هنوز هم ممکن است به منابع شخص ثالث، اما که تنها به عنوان تقویت کننده خدمت می کنند.
  • اینترنت یک فرصت که در آن شما می توانید چشم انداز و مشتریان خود را به سایت ارائه اطلاعات موثق و معتبر در مورد محصولات خود را هدایت است. این کافی به یک تعامل یک طرفه که در آن سازمان خود را آپلود فیلم ها، پست ها و توییت هر روز است. کلید هر حضور آنلاین تعامل است. تعامل فعال می افتد زمانی که چشم انداز خود را پاسخ به آنها و دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارید، سوال بپرسید و سایت خود را به دوستان خود نرم افزار CRM مراجعه کنید. در حالیکه آشکار به نظر می رسد، شما را شگفت زده به یاد بگیرند که بسیاری از سازمان ها هنوز به بهره برداری از این رسانه را به کمال خواهد بود. به طور مشابه، شما باید مراقب باشند در مورد هر گونه اطلاعات منفی در مورد سازمان و یا محصولات خود را و پاسخ به آن را بلافاصله به جلوگیری از هر گونه انتشار ویروسی. فیلم ها محبوب هستند و بنابراین باید به طور موثر استفاده می شود. آنها پتانسیل برای تعامل با مشتریان  نرم افزار  CRMحداکثر است. آن را در منافع سازمان است که بسیاری از این رسانه.


   


درباره وبلاگ


آخرین پستها


نویسندگان


با نرم افزار SarvCRM می توان تمامی کارها و پیگیری های مرتبط با هر مشتری و یا هر فروش را ثبت و به مسئول مربوطه ارجاع داد. هر شخص می تواند با استفاده از کارتابل(میزکار) مخصوص به خود کارهایش را مدیریت کند و پیگیری ها به طریق نرم افزار CRM و پیامک به کارکنان اطلاع رسانی می شود. در ضمن امکان مشاهده تقویم فردی یا تیمی وجود دارد.  با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Sarveno می توان به مشتریان از طریق ایمیل، پیامک و یا فکس اطلاع رسانی کرد. اطلاع رسانی های مانند یاداوری زمان پرداخت بعدی، وضعیت سفارش و یا تشکر بابت بازدید از غرفه نمایشگاه.

آمار وبلاگ

کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :